ŠIUOLAIKIO ŽMOGAUS KINTESENCIJA
Calvin Klein Man yra "tualetinis vanduo", skirtas vyrams, priklausantiems Woody Spicy šeimai. Tai labai vyriškas kūrinys, turintis galingą magnetizmą moteriškos lyties atžvilgiu. Diskretiškas, bet intensyvus aromatas, labai jausmingas ir su tam tikru priklausomybę sukeliančiu prisilietimu dėl be galo daug valgomų natų.
Šį aromatą 2007 metais pristatė parfumerė Ann Gottlieb. Jame pagauta šiandieninio žmogaus esmė, laisvas ir modernus profilis, su meile paprastumui, viliojančia ir provokuojančia dvasia. Žmogus, kuris mėgsta būti mylimas ir kuris rūpinasi net menkiausiomis fizinėmis smulkmenomis, kad visada pakiltų į progą.
Jo uoslės piramidė prasideda nuo šviežių natų, citrusinių vaisių ir aštraus mišinio, sudaryto iš rozmarino, mandarinų, žibuoklių lapų ir bergamotės. Be to, galime įvertinti žavią, svaiginančią, vyrišką širdį, kurią sukuria muskato riešutas, lauro lapas, mėtos ir smilkalai. Galiausiai, jo pabudimas užbaigiamas mediniu ir kietu čiužiniu, dėka sandalmedžio, kipariso natų. Muskusas, gvajako mediena ir gintaras.
APIBRĖŽTA ASMENYBĖ. Kalvino Kleino žmogus žino, kas jis yra ir ko nori. Tai drąsus ir išdykęs žmogus, turintis didelę savigarbą ir siekiantis savo tikslų tol, kol pavyksta jų pasiekti.
MINIMALISTINĖS LINIJAS. Jo buteliukas atitinka visiškai juodas linijas ir yra nudažytas intensyvia ir vyriška juoda spalva. Kvadratinių ir grynų formų konteineris, kuris puikiai atspindi prekės ženklo vertybes.
NELAIKŠKUMAS. Jo natos ir intensyvumas daro šį aromatą nesenstantį. Taigi mes susiduriame su visiškai universalia esme.
Išvertė Google